کابران عزیز وبسایت go برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه مینی پنکه همراه PK-65 آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ره ی داده شده از ۷۵٬۲۷۰ گو زبان برنامه‌نویسی مشاهده همه گو یک زبان برنامه‌نویسی ترجمه‌شده و دارای زباله جمع‌کن و همروند است که در شرکت گوگل و توسط رابرت گریسیمر، راب پایک و کن تامپسون توسعه داده می‌شود این زبان در نوامبر ۲۰۰۹ معرفی شد و در حال حاضر در چند سامانهٔ اجرایی گوگل استفاده می‌شود ویکی‌پدیا طراحی‌شده توسط روبرت گریسمر،‏ راب پایک، و کن تامسون انتشار پایدار ۳ آوریل ۲۰۲۴؛ ۳۱ روز پیش طراحی شده توسط رابرت گریسیمر، راب پایک، کن تامپسون پسوندهای نام پرونده ‹ ‹ ‹ رده‌بندی ۴٫۳ نمره ی داده شده از ۱٬۳۶۲٬۲۳۹ · رایگان ·   صفحه بعدصفحه بعد ایراناز نشانی شما درباره این مکان بیشتر بدانید بیشتر بدانید ورود تنظیمات حریم خصوصی شرایط زمینه تاریک خاموش
فروش ویژه مینی پنکه همراه PK-65


مینی پنکه همراه PK-65، قابل استفاده در مسافرت، محل کار، باشگاه، پیاده روی و ... حمل و جابه جایی آسان در کیف، جیب، گردن  و ... ابعاد : 11 * 5* 2 سانتی متر. تامین انرژی: باتری.
با افزایش دما بخصوص در ایام تابستان، وجود وسیله‌ای که در عین سادگی بتواند در مواقع لزوم هوا را به جریان بیندازد و فضا را مطبوع‌تر کند بسیار کاربردی بنظر می‌رسد. مینی پنکه همراه PK-65 محصولی است که به دلیل وزن اندک و ابعاد کوچک خود می‌تواند همه‌جا حمل و استفاده شود. این پنکه از یک پروانه دو لبه انعطاف‌پذیر تشکیل‌شده است. براحتی قادر است شما را در هر موقعیتی و در هر مکانی همراهی کند. این پنکه با باتری قلمی قابل استفاده است.


مطالب مرتبط

فروش ویژه اسپری ضدعفونی کننده سلامت
فروش ویژه آویز کیف طبقاتی داخل کمد
فروش ویژه چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی
فروش ویژه ادکلن مردانه کرید سیلور ماونتن (Creed Silver Mountain)
فروش ویژه کفش دخترانه Skechers مدل Skech-Knit
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید