کابران عزیز وبسایت go برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ی مشاهده همه گو یک زبان برنامه‌نویسی ترجمه‌شده و دارای زباله جمع‌کن و همروند است که در شرکت گوگل و توسط رابرت گریسیمر، راب پایک و کن تامپسون توسعه داده می‌شود این زبان در نوامبر ۲۰۰۹ معرفی شد و در حال حاضر در چند سامانهٔ اجرایی گوگل استفاده می‌شود ویکی‌پدیا طراحی‌شده توسط روبرت گریسمر،‏ راب پایک، و کن تامسون طراحی شده توسط رابرت گریسیمر، راب پایک، کن تامپسون پسوندهای نام پرونده ‹ ‹   · · · ‹ رده‌بندی ۷٫۲۱۰ نمره ی داده شده از ۷۵٬۳۸۳   · · · ‹ ‹ ‹ رده‌بندی ۴٫۳ نمره ی داده شده از ۱٬۳۷۰٬۷۱۰ · رایگان ·   ‹ ‹ ‹ · · صفحه بعدصفحه بعد ایراناز نشانی شما درباره این مکان بیشتر بدانید بیشتر بدانید ورود تنظیمات حریم خصوصی شرایط زمینه تاریک خاموش
فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید


ست گردنبند عاشقانه قلب و کلید، پلاک و 2 زنجیر طلایی و نقره ای، طراحی زیبا برای زوج های عاشق، جنس استیل ضد حساسیت ...
گردنبند دو تکه قلب و کلید استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت که از یک پلاک قلب نقره ای و یک پلاک کلید طلایی تشکیل شده است و می تواند هدیه ای زیبا برای روز تولد و روز ولینتاین و… باشد. این مجموعه گردنبند زنانه و مردانه از جنس استیل Stainless Steel بوده و کلمه ی I LOVE YOY به معنای "دوستت دارم" با زیبایی و ظرافت بر روی آن ها حک شده است. این زیور به دلیل ابعاد ظریف و طراحی ساده و زیبایی که دارد براحتی مورد قبول سلیقه های خاص قرار میگیرد. گردنبند زنانه ی این مجموعه قلبی شکل کوچک با ابعاد 30 میلی متر است که قلب به رنگ نقره ای و کلید به رنگ طلایی است. طول زنجیر این آویز 44 سانتی متر است. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت، ظرافت در طراحی و همچنین استفاده از واژه ی "دوستت دارم" این مجموعه را به انتخاب مناسبی برای عشاقی که می خواهند یادگاری ای برای عشق جاودانه ی خود داشته باشند، تبدیل کرده است. همچنین زیبایی و خاص بودن  این محصول یک هدیه ی مناسب و جالب برای سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت مشابه دیگر میباشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه پشه بند و آفتاب گیر خودرو
فروش ویژه آب انار گیری دستی چدنی
فروش ویژه هندزفری بلوتوث Arched
فروش ویژه دانگل بلوتوث AUX خودرو
فروش ویژه ادکلن مردانه سیلور سنت (Silver Scent)
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید